Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2010 13:59 - Администраторите на bg-mamma - феодални старчета
Автор: monibomboni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3077 Коментари: 2 Гласове:
1



Днес си направих пъвия в живота ми акаунт в бг-мамма и си отнесох и първия бан на акаунт в живота ми. Честно казано съм леко шокирана, не мога да повярвам, че ме баннаха @! Безобиден потребител съм, не съм обидила никого, не съм се заяла с никого, тъкмо исках да напиша второто си мнение ( освен пускането на темата) и ми се появи прозорче, което гласеше проблизително: да ходя да се забавлявам в кварталното кафе.Трябваше да се разлогна, за да видя поради що ми е блокиран акаунта. Наречена съм "мултиакаунтър" и доколкото разбирам това е основната причина. Явно считатат, че съм решила да ги дразня или да се подигравам, а не е така - темата беше забавна и беше в подходящия раздел. За пръв път се регистрирам в този форум, а те ме изкараха някакъв трол. Ай пи-то ми е фирмено, фирмата е голяма, в нея има още много жени - ако има други акаунти с него проблемът не е мой.
Администраторът явно пада от луната и никога не е чувал за фирмени ай пи-та или по-скоро ме банна точно заради ай пи-то. При всички случаи не съм очаквала такава закостенялост в толкова голям сайт и форум. Явно там всички теми трябва да са на академично ниво. Но пък от друга страна, предвид потребители, които дават на бебетата си реванол вместо шишето с храната или течен сапун вместо сироп - чудя се какви теми се очаква да има.
Това ми беше първият и последен акаунт там. Не че ще им накривя шапката, но и те няма да накивят мойта. За щастие форуми - бол.

П.С. Хубаво поне, че не баннаха IP - то.


Тагове:   bg-mamma,


Гласувай:
1



1. анонимен - Кукувици
29.10.2010 14:55
Много са зле лелите там, админите са същите
цитирай
2. kritiki - Абсолютно позната история!
18.04.2011 10:28
Да, това е БГ мамма.
Никакво уважение към потребителите.
Абсолютна гавра.

Порасна им работата, откакто станаха толкова популярни. Звучи грубо, но е абсолютен факт.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: monibomboni
Категория: Забавление
Прочетен: 41953
Постинги: 4
Коментари: 14
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930